Zdravstveni sektor

Što je nuspojava i što učiniti u slučaju sumnje

Nuspojava je svaka neželjena i/ili štetna reakcija na lijek (uključujući medicinske plinove). Ukoliko sumnjate da Vi ili osoba u čije ime podnosite prijavu imate nuspojavu na terapiji bilo kojim lijekom/medicinskim plinom, obratite se Vašem liječniku ili ljekarniku za savjet.

Informacije o sumnjama na nuspojave koje nam prijavite pružaju važne informacije o sigurnosti naših proizvoda. Stoga Vas molimo da nam prijavite svaku sumnju na nuspojavu na proizvod tvrtke SOL Croatia.

Zašto je važno prijaviti nuspojave?

Iako su naši proizvodi prije stavljanja u promet opsežno ispitivani i kontrolirani, ne mogu se predvidjeti sve nuspojave ili problemi koji se mogu pojaviti nakon što se proizvod počne upotrebljavati u općoj populaciji.

  • SOL Croatia redovito prati sigurnost i kvalitetu svih svojih proizvoda.
  • Prijavljivanjem sumnji na nuspojave dajete nam važne povratne informacije.
  • Te informacije nam pomažu kako bismo osigurali što bolju kvalitetu i napravili bolje Upute za primjenu/Sigurnosno-tehničke listove.

Reklamacije na proizvode i/ili medicinske proizvode tvrtke SOL Croatia

Reklamacije koje nam prijavite na naše proizvode i /ili medicinske proizvode su nam jako važne jer je sigurnost bolesnika/korisnika naš glavni prioritet te Vas ovim putem potičemo na prijavljivanje istih. Kako bismo dobili punu informaciju o čemu se radi, molimo pažljivo pročitajte odjeljak “Koje informacije prijaviti?”.

Prije reklamacije preporuka je provjeriti koriste li se SOL Croatia proizvodi (uključujući medicinske plinove i opremu) u skladu s Uputama proizvođača i primjenjivim tehničkim standardima.

Tako npr. za svu medicinsku opremu i plinove SOL Croatia preporučuje se provjeriti:

  • Koristi li se oprema (npr. regulatori, ventili, priključci) u skladu s priloženom tehničkom uputom?
  • Je li oprema ispravno spojena na odgovarajući izvor plina i koristi li se za namijenjenu svrhu?
  • Jesu li tlakovi i protoci namješteni prema uputama i prema specifikacijama za medicinski tretman?
  • Jesu li rokovi valjanosti proizvoda istekli
  • Je li skladištenje proizvoda i opreme provedeno u skladu s tehničkim i sigurnosnim zahtjevima?

Ukoliko se i nakon navedene provjere problem nastavi, slobodno nam se javite radi realizacije reklamacije.

Reklamacije možete prijaviti izravno tvrtki SOL Croatia d.o.o. na adresu:

Kako prijaviti sumnje na nuspojave

Sumnju na nuspojavu možete prijaviti:

  • Putem nacionalnog sustava prijave nuspojava: Agenciji za lijekove i medicinske proizvode (HALMED),
    • putem internetske stranice www.halmed.hr ili potražite HALMED aplikaciju putem Google Play ili Apple App Store trgovine.
  • Izravno tvrtki SOL Croatia d.o.o.:

Koje informacije prijaviti?

Kod prijave sumnje na nuspojavu ili kod reklamacije, ako je moguće, molimo Vas za sljedeće podatke:

1.Podaci o proizvodu za koji prijavljujete nuspojavu/reklamaciju

  • Naziv proizvoda? (Npr. Medicinski kisik SOL Croatia, medicinski plin, stlačeni kisik)
  • Za koju se svrhu koristi navedeni proizvod?
  • Kako primjenjujete/uzimate proizvod (doza, način primjene, protok)?
  • Serijski broj / LOT broj proizvoda koji se nalazi na pakiranju / spremniku.
  • Ako se prijava odnosi na neispravnost/reklamaciju: O kojoj se funkcionalnosti/neispravnosti proizvoda radi? Kako je došlo do problema s korištenjem? Možete li nam dostaviti proizvod kojeg reklamirate?

2. Podaci o nuspojavi (samo za prijavu nuspojave)

  • Opis nuspojave na koju sumnjate, koliko je dugo trajala i ishod?
  • Kada se nuspojava pojavila, nakon koliko vremena od primjene/izloženosti proizvodu?
  • Imate li nekih drugih zdravstvenih tegoba?

3. Podaci o osobi koja je doživjela nuspojavu

  • Spol
  • Dob, datum rođenja ili dobna skupina (npr. dijete, odrasla osoba)
  • Država prebivališta

4. Podaci o prijavitelju

  • Ime i prezime
  • Podaci za kontakt (e-mail, telefon ili broj mobitela)

Povjerljivost Vaših osobnih podataka

Svi osobni podaci koje sadrži prijava nuspojave ili reklamacije strogo su povjerljivi te se obrađuju sukladno važećim propisima za zaštitu osobnih podataka:

  • Vaša prijava koristit će se isključivo za procjenu sigurnosti i kvalitete proizvoda.
  • Podaci o nuspojavama pohranjuju se u našoj bazi sigurnosnih podataka i redovito se analiziraju.
  • Sukladno zakonu, SOL Croatia može prijavljene nuspojave i reklamacije podijeliti s regulatornim tijelima. Međutim, osobni podaci kojima bi se mogao identificirati pacijent neće se dijeliti.
  • SOL Croatia će podatke čuvati onoliko dugo koliko je to zakonski propisano.